Garanti Koşulları

GARANTİ KOŞULLARI

1. Garanti süresi, ürün teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.

2. Ürünün bütün parçaları dâhil olmak üzere tamamı firmamızın garanti kapsamındadır.

3. Ürünün garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirden geçen süre garanti süresine eklenir. Ürünün tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, ürüne ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olamaması durumunda, ürün satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Sanayi ürün arızasında ( menteşe, kulp, vida, ray, amortisör vb. ) 15 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı veya ithalatçı; ürünün tamirini tamamlayıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir ürününü tüketicinin kullanılmasına tahsis etmek zorundadır.

4. Ürünün garanti süresi içerisinde; malzeme ve işçilik hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.

5. Ürünün;

Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde, aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanmamanın süreklilik kazanması,

Tamir için gereken azami sürenin aşılması,

Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün olmadığının belirlenmesi, durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.

6. Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

7. İade ve yedek parça talebiyle Titi’ye gönderilen tüm ürünlerin kargo masrafları müşteriye aittir.

DİKKAT! AŞAĞIDAKİ MADDELER GARANTİ KAPSAMI DIŞINDADIR.

Ürün montajının ve tamirinin yetkili servis elamanları dışında kişilerce yapılması.

Temizlikte ürüne zarar verebilecek madde ve gereçlerin kullanılması.

Ahşap Malzemeler pamuk esaslı, hafif nemli bez ile silinmelidir, hiçbir temizlik malzemesi kullanılmamalıdır. Baskılı şekilde ovalama yapılmamalıdır. Tüm yüzey daha sonra kuru bir bez ile kurulanmalıdır.

Üzerinde yapıştırma bulunan yüzeyler kuru bez ile silinmelidir.

Metal Kaplamalı Malzemeler pamuk esaslı, su, sabunlu su, çizici ve çözücü olmayan temizlik malzemeleri ile ıslatılmış hafif nemli bez ile silinebilir. Daha sonra nemli bezle yüzeydeki temizleyici arındırılmalı ve tüm yüzey kuru bir bez ile kurulanmalıdır. Ürünler asitli ve aşındırıcı toz içeren temizleyiciler (çamaşır suyu, amonyaklı temizleyiciler, tuzruhu vb.) ve sert temizlik araçları (tel, sünger, vb) ile temizlenmemelidir. Çamaşır suyu gibi asitli temizleyici ile bir temas mevcutsa hemen su ile iyice temizlenmelidir.

Yanlış kullanımdan, oda içindeki yer değişimi yada taşınma sırasında olabilecek sebeplerden doğan hasarlar(mobilya yüzeyinin çizilmesi, ezilmesi, kırılması, çatlaması yada dengesiz güç kullanımı),

Kullanım kılavuzunda belirtilen önerilere aykırı davranışlar sonucu oluşabilecek diğer hasarlar.

Ürünün üzerinde imalatımızda olmayan ilave parçaların monte edildiğinin veya olmaması gereken parçaların monte veya demonte edildiğinin belirlenmesi.

Yangın, deprem, su ve sel baskını gibi olağanüstü durumlardan meydana gelen arızalar.

Kurulum, kullanım veya taşıma esnasında abs plastik ürün gruplarının yüzeyi veya üzerine aşırı baskı veya güç uygulanmasında ürün yüzeyinde oluşabilecek kırılmalar ve çatlamalar.

İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI

İade edilecek veya değişim yapılacak ürün veya ürünlerin tüm parçaları eksiksiz olarak orijinal ambalajında olmalı ve faturası ile birlikte gönderilmesi gereklidir. Bu sebeple ürününüz elinize ilk ulaştığında mutlaka kontrol ederek almanızı, bir hasar olduğu takdirde bunu bildirip kabul etmemenizi önemle hatırlatmak isteriz.

Ürün orijinal paketinde değilse iade tutarından paketleme masrafı düşülmektedir. Gönderdiğiniz üründe kalite kontrolünden geçemeyecek tür lekelenme, ıslanma, yanma gibi durumlardan doğan iadeler söz konusu ise ürün kabul edilmemektedir. Bu durumlarda kargo masrafını karşılayarak ürünü geri alabilirsiniz.

İade edilmek istenen ürün size ulaştığı şekilde; paketli, eksiksiz ve hasarsız olarak tarafımıza gönderilmelidir. Ürün ulaştıktan sonra uzmanlarımız tarafından genel kontrolleri yapılmaktadır. Bu kontrollerin sonrasında herhangi bir eksiklik görüldüğü takdirde belirlenen tutar iade tutarından düşülmektedir. Bu durumlara örnek olarak;

Kasti veya hata ile oluşmuş hasarlarda, hasar gören parçanın değeri kadar tutar iade tutarından düşülmektedir. Örneğin; ürün 3 parçadan oluşuyor ve 1 parçada hasar oluşmuşsa o parçanın değeri kadar tutar iade tutarından düşülmektedir.